Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii

Kontaktul. Bojarskiego 1, 87-100 Toruń
tel./fax: +48 56 611 4415
e-mail: inibi@umk.pl

Ogłoszenia


Dyżury dr Natalii Pamuły-Cieślak w okresie letnim

Szanowni Państwo,

na moje dyżury w okresie letnim zapraszam we wtorki od 11.00 do 13.00 w pok. C 2.13. Od 16.07 do 5.09 nastąpi przerwa w dyżurach zwiazana z urlopem wypoczynkowym.

Z pozdrowieniami,

Natalia Pamuła-Cieślak


Dyżury dr M. Cyrklaff-Gorczycy w przerwie międzysemestralnej

Szanowni Państwo,

w przerwie międzysemestralnej moje dyżury będą się odbywały od 26 czerwca do końca lipca we wtorki w godzinach 11-13. W wyjątkowych sytuacjach będę na bieżąco informowała o zmianach.

Uprzejmie proszę o jak najszybsze rozliczenie się ze wszystkich przedmiotów u mnie. W sierpniu i we wrześniu ze względu na urlop oraz wyjazd na stypendium - będę niedostępna.

Załączam wyrazy szacunku

Magdalena Cyrklaff-Gorczyca

 


AI, 2 rok, zajęcia PR - WAŻNE!!

Szanowni Państwo,

mimo moich próśb, ustaleń z Państwem oraz sygnalizowania w poprzednim ogłoszeniu kwestii nieobecności - Państwo nadal nie reagują. Informuję zatem, że studenci z następującymi numerami indeksów nie dostarczyli mi jeszcze zadań w ramach nadrabiania nieobecności w ramach IOS: 284907, 25263, 273244. Proszę o przesłania zadań do końca czerwca na mój adres e-mailowy.

Ponadto osoby: 284920 oraz 279864 - maja 50% nieobecności, co nie kwalifikuje do zaliczenia zajęć. Osoby te proszę o przyniesienie usprawiedliwień na ostatnie nasze zajęcia oraz przygotowanie się do pisania rozszerzonego kolokwium z całego zakresu zajęć (proszę o uzupełnienie notatek od koleżeństwa i zapoznanie się z materiałami na moodle).

Zwracam także uwagę całemu rocznikowi na to, ze brakuje na moodle Waszych notatek z zajęć. Tylko nieliczne osoby je wysłały. Ponadto niektórzy studenci sygnalizowali mi dzisiaj po zajęciach, że kilkoro z Was (nazwiska mam zaznaczone na liście) nie miało żadnego wkładu w przygotowanie tych notatek i nie reagowało na prośby koleżeństwa w tej sprawie. Wobec takiej sytuacji poradziłam tym studentom wysłanie notatek podpisanych tylko nazwiskami tych osób, które zaangażowały się w przygotowywanie notatek. Jeśli zatem nie mieli Państwo wkładu w przygotowanie tego zadania - na pewno uwzględnione to będzie w ocenianiu aktywności w czasie zajęć i stosownie do braku Waszego zaangażowania - oceny zostaną obniżone. Proszę zainteresować się tematem i przesłać wszystkie notatki na moodle do 18 czerwca b.r. Po tym terminie zadanie nie będzie już zaliczone, co może doprowadzić także do niezaliczenia przedmiotu.

Załączam wyrazy szacunku

Magdalena Cyrklaff-Gorczyca

 


Architektura informacji - I rok

Szanowni Państwo,

zapraszam na zebranie informacyjne dotyczące wyboru przedmiotów opcjonalnych na rok akademicki 2018/2019.

Spotkanie odbędzie się we wtorek (19 czerwca) o godz. 11.30 w sali AB.1.07.

Liczę na Państwa niezawodną obecność.

Mariusz Jarocki


Architektura informacji - II rok

Szanowni Państwo,

zapraszam na zebranie informacyjne dotyczące wyboru seminariów dyplomowych oraz przedmiotów opcjonalnych na rok akademicki 2018/2019.

Spotkanie odbędzie się w poniedziałek (18 czerwca) o godz. 12.15 w sali AB.1.09.

Liczę na Państwa niezawodną obecność.

Mariusz Jarocki


Zmiana terminu dyżuru

Szanowni Państwo, 

w przyszłym tygodniu dyżur odbędzie się wyjątkowo w poniedziałek 18 czerwca w godz. 13-15 (zamiast we wtorek 19 czerwca).

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam

Małgorzata Fedorowicz-Kruszewska


Uwaga 2 r. AI - nieobecności z przedmiotu PR

Szanowni Państwo,

kilkoro z Was ma powyżej 50% nieobecności, co oznacza brak zaliczenia przedmiotu. Uprzejmie proszę o kontakt w tej sprawie do 15 czerwca. Do czasu rozliczenia się w tej kwestii osoby te nie będą dopuszczone do kolokwium oraz prezentacji.

Załączam wyrazy szacunku

Magdalena Cyrklaff-Gorczyca

 


Odwołany dyżur w dn. 28.05 - dodatkowy dyżur w dn.5.06

Uprzejmie informuję, że w miejsce odwołanego dyżuru 28.05, odbędzie się dodatkowa konsultacja 5.06, w godz. 11:15-13:15. Proszę zwrócić też uwagę na przesunięcie zwyczajowych godzin dyżurów poniedziałkowych. W czerwcu i lipcu będą one realizowane w godz. 11:15-13:15.

z poważaniem

T.Kruszewski 


Społeczne konteksty nowych mediów (24 V)

Szanowni Państwo,

ponieważ grupie 2 i 4 dwukrotnie wypadły zajęcia ze społecznych kontekstów nowych mediów, proszę aby w najbliższy czwartek (24 maja br.), przyszły one zamiast przewidzianych grup 1 i 3. Jednocześnie proszę, aby na ten dzień swoje prezentacje przygotowały osoby, których wystąpnienia pierwotnie przewidziane były na 19 kiewtnia i 17 maja. Za utrudnienia przepraszam.

Pozdrawiam

Barbara Centek


Dyżur prof. E. Głowackiej

Odwołuję dyżur dnia 15 maja. W kolejnym tygodniu maja będę do Państwa dyspozycji we wtorek na dyżurze (22.05) i dodatkowo w czwartek 24.05 zamiast 15 maja.

Pozdrawiam

Ewa Głowacka


Ekologia Informacji

Szanowni Państwo,

Wysłałam do Państwa, którzy nie zaliczyli wejściówek informację na pocztę. Osoby, które takiego mejla nie otrzymały - zaliczyły. Przypominam o przysłaniu prezentacji, jeśli ktoś tego nie zrobił.

Osoby, które zaliczyły dwie wejściówki mogą jednej nie zaliczać. Obniżę wtedy ocenę na zaliczenie o pół stopnia.

Pozdrawiam

Ewa Głowacka


Dyżury prof. Ewy Głowackiej

Szanowni Państwo

Od 17 kwietnia zmieniam termin moich dyżurów na wtorki. We wtorek 17.04 w godz. 9.30-11.30 a w następne w godz. 11-13.

Ewa Głowacka